رونیکا جونمرونیکا جونم، تا این لحظه: 12 سال و 12 روز سن داره

رونیکا جونم هدیه ی زیبای خدا

تب بالای نازدخمل مامان

1392/3/21 17:11
نویسنده : مامان دنیا
240 بازدید
اشتراک گذاری

 

عمر مامان از یک ماه قبل تصمیم گرفته بودیم تا چهاردهم

و پانزدهم خرداد اولین سفر مونو با هم تجربه کنیم

اما سیزدهم صبح بودکه احساس کردم که بدنت داغ شده

اول فکر کردم که از گرمای هواست ولی دیدم که گرمای بدنت پایین نمی یاد

 گفتم شاید داری دندون در میاریو بهت قطره دادم تا تبت پایین بیاد

اما همچنان در حال بالارفتن بود تا اینکه آخر شب تصمیم گرفتیم ببریمت دکتر

تا برای مسافرت از جانب تو خیالمون راحت باشه دکتر گفت ویروس

و تا سه روزم تب داری دختر نازم  مامانی تا سه شب خواب نداشت

 چون میترسیدم مبادا من خواب باشمو تبت بالا بره همش استرس داشتم 

تا اینکه چون تبت دایم در حال بالاو پایین شدن بود مسافرتمونو لغو کردیم

 اینقدر توی این چند روز پاشویت کرده بودم که دیگه از آب بدت اومده بودو

 گریه می کردی بعد از سه روزم همچنان تبت ادامه داشت

تا اینکه دوباره بردیمت دکتر .دکترم  بعد از معاینه بهت آنتی بیوتیک داد

و گفت تا ٥روز باید بخوری  ٢٠٠ گرمم وزن  کم کرده بودی . خدارو شکر بعد

از ٢روزخوردن شربتت تبت پایین اومدو حالا خوب شدیو وروجک بازیهاتو

شروع کردی الهی قربون دخترم بشم که مامانی خیلی غصه می خوردنگران

چون تواین چند روز خیلی مظلوم شده بودی مامانی  

خیلی خیلی عاششششششقته .

قربون لپای گل انداختت بشم

اینم بعد از خوب شدنت

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)