رونیکا جونمرونیکا جونم، تا این لحظه: 12 سال و 13 روز سن داره

رونیکا جونم هدیه ی زیبای خدا

بازم خرابکاری

1392/7/14 11:15
نویسنده : مامان دنیا
354 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم روز به روز خرابکار تر میشی اولش فکر میکردم

که از اون بچه هایی که به چیزی کاری نداری اما مثل اینکه

کاملا در اشتباه بودم چون تو یه چشم بهم زدن کار خودتو میکنی

تازگیها علاقه ی زیادی به باز کردن کشو پیدا کردی یه هفته پیش

وقتی تو اتاقت بودی همش میو مدی بیرونو می گفتی مامان دادی

دوباره میرفتی تو اتاقت این کارو چندبار تکرارکردی بعد بهت مشکوک

شدم اومدم تو اتاقو دیدم بله دخمل مامان هر چی تو کشوش بوده

رو ریخته بیرون دالی کردنشم برای این بوده که من تو اتاق نرم.

niniweblog.com

چند شب پیش سرت به کشوی میز تلویزیون گرم بودو منم داشتم آشپزی

میکردم یکدفعه دیدم یه باتری اتمی گذاشتی تو دهنت آخه یه عادت

بدت که خیلی باهاش مشکل دارم عصبانیاینه  که همه چیزو می کنی تو دهنت

سریع اومدمو باتریو از دهنت در آوردم حالا همش استرس داشتم استرس

که نکنه یه باطری دیگه تو کشو بودو خوردیش  شب که بابایی اومد اولین 

 سوالم این بود که چندتا باتری تو کشو بوده اونم گفت نمیدونم ولی رونیکا که

نمیتونه قورتش  بده اینجوری یه کم خیالم  راحت شد  

 ولی بازم همش فکرم مشغول بود نگران .

دیگه هیچ جا از دستت در امان نیست

 

 پیدا شدن گل سر مامان تو یخچالniniweblog.com

خوردن توپ اسفنجیت فقط نمویدونم چرا میلی به خوردن غذا نداری

حتما موفق میشی بیشتر تلاش کن تشویق

 اینم یکی دیگه از کارای خطرناکت

قربونه وروجک خرابکارم بشم قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هیراد و عمه لیلاش
15 مهر 92 23:25
رونیکا جونم عزیز دل خاله روزت مبارک
برات از خدا قد تموم ادمهایی که نمیشناسمشون روزهای شاد و پر از سلامتی و خوشی خواهانم



ممنون خاله جون امیدوارم برای شماهم روزهای خوشی در پیش باشه