رونیکا جونمرونیکا جونم، تا این لحظه: 12 سال و 11 روز سن داره

رونیکا جونم هدیه ی زیبای خدا

دختر شیرینم

1393/3/13 10:11
نویسنده : مامان دنیا
655 بازدید
اشتراک گذاری

قشنگ مامان روز به روز بزرگترو خانومتر میشی البته یه

سری  نا ملایمات اخلاقی هم  داری که امیدوارم به زودی اصلاح شه

مثلا روز به روزوابستگیت بهم بیشتر میشه حتی لحظه ای بدون من

با باباهم نمی مونی جالبه وقتی میریم بیرون  کالسکتم  من بایدهل بدم

یعنی اگر ببینی بابا هل میده اینقدر غر میزنی که مجبور میشم

خودم هل بدم  وقتیم میریم جایی همش میگی بریم خونه ولی وقتی

میری پارک از خونه رفتن خبری نیستو به زور باید برگردیم .چند وقتیه میخوام

عادت رو پا خوابیدنتو ترک کنیو  خودت بخوابی برای همین  شبا شروع میکنم

به ماساژدادنت تا پارو فراموش کنی اما ظاهرا بی فایدس وقتی حسابی

ماساژت میدم بامزس که چون زودم خوابت نمیبره حسابی هوشیاریو

هی دستور میدی دستم پام پشتم که من بمالم اختتامیشم رو پاگذاشتنه

حکایت کار ما ابرو برداشتنو کور کردنه .

حالا از حرفات بگم که روز به روز بیشترو بامزه تر میشه چند وقت پیش

رفتی کیبرد باباجونو آوردیو شروع کردی مثلا به تایپ کردن بعد یهو

 گفتی مامان اینترنت آخ که قربونه اون زبونو ت برم باهوش منبوس وقتیم

میری تو اتاق  یا من از پیشت میرم میگی مامان خچایی (کجایی) عمه

یه روز گفت گل پشتورو نداره از اون به بعد میگی داجده پچو رو نداره

 یعنی به  نقل از عمه میگی .هفته پیش که خونه ی مهین مامان اینا بودیم

چون آرادو مزاحم بازیت با خاله میدیدی خیییلی با مزه گفتی

 آرا برو ددایی ای وروجک بامزه .گوشی رو بر میداری تلفنمیگی

دلام خوببی چه طویی من خوبم  یا چند وقت پیش وقتی با لگوهات

بازی میکری گفتم جمشون کن برای اینکه جمع نکنی خییلی شیرین گفتی

کچلوام (کوچولوام ) عزیزدلم خیلی حرفای بامزه دیگه هم میزنی

 که نمیتونم همشو بنویسم .

اینجا مثلا ژست گرفتی

اینم پارک رفتنت که تقریبا هر روزس

اینجا مامان هنرمند شدهو با کلی ذوق

موهاتو بافتم

عاشق بستن دری ماشالا قدتم بلند شده

ولی دیگه دختر توپولو یی نیستی ایشالا همیشه

سلامت باشی محبت

اینجا گفتم ژست بگیر تو هم اینجوری ژست گرفتی

اینجا داری برای خودت میری تا با وسیله

ورزشیا بازی کنی

این مخفیگاه جدیدته که میریو هی منو صدا

میکنی که بیام دنبالت

اینم پارک رفتنت با متین جالبه که همش ژستاتون

بر عکس دوربین بود

اینم متین با یه ژست ایکیو سانی متفکر

عزیزم عمرم زندگیم با یه روز عجله برای تبریک

بیستو پنج ماهگیت مبارک گلم

پسندها (6)

نظرات (4)

مامان مهدیه
14 خرداد 93 19:00
موهاش چه خوشگل شده دخملی
مامان دنیا
پاسخ
ممنون
سمیرا
17 خرداد 93 1:54
عزیزه دلم چه فرشته کوچولوی خوشگلی ماشالله هزار ماشالله خدا حفظش کنه خوشگلوووووووووو مثل ماه میمونه
مامان دنیا
پاسخ
ممنون نظرلطفتونه
مامان شینا
17 خرداد 93 17:28
چقد بامزه ژست گرفتن
مامان دنیا
پاسخ
مرسی
مامان شینا
25 خرداد 93 19:00