رونیکا جونمرونیکا جونم، تا این لحظه: 12 سال و 11 روز سن داره

رونیکا جونم هدیه ی زیبای خدا

برگشت مامانیو عمه ساجده با سوغاتیای قشنگ

1393/1/26 11:58
نویسنده : مامان دنیا
317 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم هجدهم فروردین مامانیو باباجونو عمه ساجده اینا

از سفر حج با کلی سوغاتی قشنگ برگشتن  وقتی رفتیم فرودگاه

برای اینکه کمتر مامانو اذیت کنی گفتم مامانی دارن میان آخه تو این

مدت وقتی میپرسیدیم مامانی کجاست میگفتی بکه . البته با گفتن این

حرف من کار خرابتر شدو تو دیگه بیشتر بهانه میگرفتیو همش می گفتی

مامانی منم برای اینکه ساکت بشی رفتم جلو تا اولین نفر باشیم نمیدونم

چه جوری حواسم پرت شد که تا به خودم اومدم دیدم دیگه کسی نموندهو

از طرف ما هم دیگه کسی نیست اون لحظه فکر کردم مارو جا گذاشتن ولی

همون موقع  بود که باباجونو دیدیم بعد دیگه یکی یکی بقیرم زیارت کردیمو دیگه

راهی خونه شدیم اینم از سوغاتیای خییییلی قشنگه عمهو مامانی .

اینا از طرف مامانیو باباجون

این لباسای قشنگم از طرف عمهو عمو امیر

دسته  همگی درد نکنه که حسابی سنگ تموم گذاشتن

پسندها (1)

نظرات (0)