رونیکا جونمرونیکا جونم، تا این لحظه: 12 سال و 11 روز سن داره

رونیکا جونم هدیه ی زیبای خدا

رونیکای بامزه وشیرین زبون

1392/10/18 11:20
نویسنده : مامان دنیا
352 بازدید
اشتراک گذاری

 هستی مامان روز به روز خواستنی ترو دوست داشتنی تر میشی

زیونتم که نگو  دیگه خیلی چیزا رو میتونی بگییو منظورتم تقریبا میرسونی

اینفدر اداهای بامزه در میاری که بابا طاقت نمیارهو گازت می گیره

الیته جوری که دردت نیاد تو هم خیلی با مزه میگی دجا د نکن ابابا

البته این ای بابا تکه کالامتهو روزی صد بار تکرار میکنی وقتی هم میخوای

با لگو هات بازی کنی  دستتو میزنی زمینو به من یا بابا میگی بچین بازی جالبه

خوردن نارنگیرو دوست نداری ولی دوست داری تو دستت بگیری وقتی میبینی

 میگی نای نایی آخ که قربونه شیرین زبو نیاتقلب.

چند روزی بود برای اینکه زودتر از پوشک راحت شی چشمکچند بار بردمت دستشویی از

اونجاییم که عاشق آب بازی هستی الکی میگفتی پ پ دستشو منم ذوق میکردمو

میبردمت تو هم که مامانوسر کار میذاشتی  وقتی هم رفتیم خونه ی پدرجون اینا

که بیشتر سر کاربودمو همش میگفتی پ پ منم برای اینکه زودتر نتیجه بگیرم

وقتی می بردمت دستشویی میگفتم متینم با مامانش میره جالبکه از اون به بعد

وقتی میبردمت برای خودم داستان متینو تعریف میکردیو اصل مطلب یادت میرفت

ولی قصد دارم که این کارو جدی بگیرم تا هر چی زودتر راحت شم .

حافظتم خدارو شکر خوبه وقتی میگم پدرجون چه قصه ای برات میگن

میگی هاپو هو یه چیزاییم برا م میگی چند شب پیش وقتی ازپایین

اومدی بالا گفتم مامانی چی بهت دادن خوردی خیلی بامزه گفتی مایی

 از پایین رفتنت بگم که  ول کن نبودی خودت کلاتو میذاشتی سرتو

 به بابایی پتوتو میدادی که دورت بپیچه بعد میگفتی بییم پایین آدی (باباجون)

  تا نبردتم ول کن نبودیو گریه میکردی وقتیم من میومدم جلو میگفتی نهو

 سجادو صدا می کردی.جالبه وقتی چیزی میخوریو رو زمین میریزه میگی

مامان جااو  وقتی میری سراغ کشوهای آشپزخونه برای اینکه دعوات

نکنم خودت زودتر میگی دعوا نه اه تازه برای تاکید انگشتتم میاری بالاقربون

این حرکات دوست داشتنیت عزیز دلمماچ

اینجا به زور میخوای کفشرم پات کنی

 

اوج هنرنماییت کلیم ذوق کرده بودیو با عشق راه می رفتی

اینم یه بوس خییییلی خوشمزهخوشمزه

اینم ژست منحصر به فردت که منو کشته

اینم شکار لحظه ها

داری به نی نیت شیر می دی

اینجا گوشی  تلفنوگذاشتی تو لباست

عشق گذاشتن سبد رو سرتی اینم نتیجه دیدن سریال جومونگ

دختر نازم بدون چشم داشتی به دوست داشتن تو

من عاشقانه دوسسسست دارم

 


 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)