رونیکا جونمرونیکا جونم، تا این لحظه: 12 سال و 13 روز سن داره

رونیکا جونم هدیه ی زیبای خدا

خواب دوست داشتنیو باورنکردنی عسلم

1392/8/20 14:45
نویسنده : مامان دنیا
190 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم پری شب با خواب زود هنگام خودت منو باباییو

کاملا غافلگیر کردی آخه همونطور که قبلا هم نوشتم خوابوندنت 

یکی از سنگینترین پروژه ها به حساب میاد. ساعت ١١وقتی

داشتی شیر میخوردی احساس کردم یه مقدار گیجی وقتی هم بابایی

باهات بازی میکرد خیلی حسو حال نداشنی یه دفعه دیدم خوابی

البته باورم نمیشدو به بابایی گفتم که الان بیدارمیشه ولی

کاملا خواب بودی ماهم برای اینکه بیدار نشی مجبور شدیم زود

بخوابیم البته من که اصلا باورم نمیشد چون توی این یکسالو نیم زوددتر

 از ١٢خوابت نبرده بود خلاصه که در عین ناباوری یه خواب قشنگی

تا صبح کردی که واقعا  باید تو گینس ثبت بشه من که از شوکتعجب

 این خوابیدن بی دردسرت خییلی دیر خوابم بردچون همش منتظر بودم  

که هر لحظه تو بیداربشی .   امیدوارماین غافلگیر کردنات همچنان

ادامه داشته باشه گل نازم .شیرنم تازگیها وقتی چیزیرو نخوای

خیلی بامزه میگی ناخخوام قربون اون زبون دوست داشتنیت .

اینم خواب نازت که واقعا دوست داشتنیه ماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)