رونیکا جونمرونیکا جونم، تا این لحظه: 12 سال و 11 روز سن داره

رونیکا جونم هدیه ی زیبای خدا

تکمیل 16دندون عسلم

1392/6/24 16:12
نویسنده : مامان دنیا
228 بازدید
اشتراک گذاری

قندکم یک ماهیه  که پروژه بیرون اومدن ١٦مرواریدقشنگتم  

تموم شده و منو تو یه نفس راحتی می کشیم البته از حق

نگذریم برای در اومدن هشتا دندون آخری با این که می گن

خیلی سخته و تو هم سابقه ی  خوبی نداشتی  صبور بودیو

مامانو اذیت نکردی دندون در آوردنت خوبه ولی نمیدونم چرا ازشون

استفاده نمی کنی فکر کنم قصدته که در حد صفر نگهشون داری وای که

از دسته غذا خوردنت که هنوزم باهات مشکل دارم امیدوارم هر چی زودتر

این مشکل که اصلا مشکله کوچیکی نیست حل شه وگرنه میترسم

تا روز عروسیتم برات غذای میکس شده ببیارم الان که  دارم

 این مطالبو مینویسم مثلا خوابی چون رو خوابت اصصصصلا نمیشه

 حساب باز کرد تا میام گرم نوشتن شم صدای مامان گفتنت

بلند میشه تا نوشتن این چند خط یه ده باری بیدار شدی بهتر

که تا دوباره بلند نشدی تمومش کنم نازنین دخترم

دوسسسسست دارم یه دنیا ماچ.

مامانی عاششششقته توچرا تو فکری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)