رونیکا جونمرونیکا جونم، تا این لحظه: 12 سال و 12 روز سن داره

رونیکا جونم هدیه ی زیبای خدا

شیرین زبونیهای عشق مامان

1392/1/20 16:16
نویسنده : مامان دنیا
251 بازدید
اشتراک گذاری

زندگی مامان 

از اواخراسفند بودکه  وقتی شب بابایی از سر کارمیادو زنگ در و میزد  

تو شروع می کردی به باباگفتنو حسابی دل مامانیو باباییو می بردی .

یازدهم عیدم که خونه خاله دینا بودیم خاله دینا با اشاره دست بهت

می گفت بیا تو هم یاد گرفتیو وقتی چهار دستو پا میری

یک وری می شینیو با اشاره دست به من می گی پیو آخ که چقدر

دوست دارم حسابی بچلونمت عسلم به غیر از اینهاسیزدهمم برای

اینکه دست به درخت نزنی دایی بهت می گفت جیزه وتوهم به زبون

خودت می گفتی جیس وقتی هم ببینی آب می خوریم

میگی آپ وای که چقدر عاششششششقتم .

رونیکا در کمین باز کردن در کابینت

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ترنم کوچولو
1 اردیبهشت 92 12:04
سلام رونیکا جونم
من ترنم هستم خوشحال میشم با منم دوست بشی
پیش منم بیا
راستی وبلاگت خیلی قشنگه ها


مرسی خاله جون ممنون که به وبلاگ من اومدید
چشششششششششم حتما
مامان طنین
1 اردیبهشت 92 16:37
سلام . من تو جشنواره نوروزی اتلیه پاپا شرکت کردم . لطفا به ادرس زیر رفته و به طنین طباطبایی رای بدید. ممنون http://pix.papastudio.ir/Festival.aspx?fid=2
هیراد و عمه لیلاش
11 اردیبهشت 92 19:54
مامان دنیای عزیز روزت مبارک


ممنون لیلا جون روز شما هم مبارک
مامانی درسا
14 اردیبهشت 92 3:48
عزیزم تولدت مبارک انشاالله دستان مهربون خداوند همیشه نگه دارت باشه


ممنونم خاله جون
لاله
14 اردیبهشت 92 10:41
تولد رونیکا جون مبارک




ممنون عزیزم
هیراد و عمه لیلاش
14 اردیبهشت 92 10:53


عزیز دلم رونیکا جونم خانم کوچولو تولدت مبارک

انشاالله جشن تولد صد سالگیت شاد و سلامت کنار مامانی و بابایی


مرسی خاله جونم
الناز
28 خرداد 92 16:19
نازی نی نی خوشکله بوس


مرسی