رونیکا جونمرونیکا جونم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

رونیکا جونم هدیه ی زیبای خدا

کارای شیرین رونیکا جونم

1393/8/28 11:03
نویسنده : مامان دنیا
795 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم این روزا دیگه کمتر وقت میکنم وبلاگتو

به روز کنم نه اینکه خیلی کارداشته باشم نه تنبلیم

میادخواب آلودحالا بریم سراغ این روزات خیییلی بلبل زبون

شدی کافیه یه بار یه چیزیو جلوت بگیم ظاهرا اصلا

دقت نمیکنی ولی بعدا همون حرفو به موقش تحویلمون

میدی ماهم کهتعجب همینجوری میمونیم خیییلی شیرین

زیبونو با مزهو خواستنی شدی عشق مامانبوسمحبت

یه جاهایی بعد از گفتن بعضی حرفات میمونم که دعوات

کنم یا اینکه درسته قورتت بدمآرام آخه خیلی با نمک حرف

میزنی نفس مامان اینقدر حرفای با مزت زیاده که واقعا یادم

نمیمونه همشو بنویسم ولی خیلی قشنگ صلوات میفرستی

بسم الله الرحمن الرحیمم خوب میگی سوره توحیدم

بلدی امیدوارم همیشه در در تمام مراحل زندگیت به

 یاد خدا باشی عزیزمفرشتهغیر از هشت تا ده میشمری .خیلی

با مزه وقتی میخوای بگی گناه دارم میگی مامان گناه

میکنمقه قهه دیشب وقتی تو فیلم دیدی که شیرآب زیادبازه

گفتی اه مامان چقدر آب روشنهخندونک.

هر کاریم جلوت انجام بدیم سریع تقلید میکنی مثلا من

یه بار جلوت تیمم کردم بعدش دیدم داری همون کارو تکرار

میکنی بهت گفتم چیکار میکنی گفتی دارم مثل تو دعا

میکنمقه قههدوماه پیش داشتیم میرفتیم بیرون همش

میپرسیدی مامان کجا میریم چند بار جوابتو دادم دوباره

پرسیدی گفتم خونه آقا شجاع میریم حالا این دفعه گیر داده

بودی که بریم خونه آقا شجاع مثلا اومدم بهترش کنمخندونک

وقتی میخوای بگی به من چه مربوطه خیلی بامزه میگی

به من چیه قربون اون زبون شیرینت عزیز دلمبوسخلاصه که

ماشااله خیلی خوب حرف میزنیو هوشتم خدارو شکر عالیه

حالا بریم سراغ عکسا

اینجا این لباس که برای پارسالتهو کوچیکم شدهو آوردی

گفتی تنت کنمو به قول خودت ژستم گرفتیمحبت

چند وقتیه وقتی بابا نماز میخونه گیر میدی

که بغلت کنهو با تو بخونه

عاشق اون نگاهتم فرشته کوچولوم

اینجا خیلی بامزه داری ادای خوندن بابا رو در میاری

عاشق اینجورژست گرفتنایی

این حباب سازم مامانی از کربلا برات آوردن

که حسابی سرتو گرم میکنه

مثلا اینجا داری با پات حبابو از رو زمین برمیداری که بگیریش

اینم که مربوط به بی نظمیای کاملا

منحصر به فردته که مامانو خسته کردهشاکی

یعنی تا جایی که توان داشته باشی میریزی

 

 

 

 

 

پسندها (6)

نظرات (0)