رونیکا جونمرونیکا جونم، تا این لحظه: 12 سال و 12 روز سن داره

رونیکا جونم هدیه ی زیبای خدا

حرفای دلنشین+مریضیه گلکم

1392/12/7 17:47
نویسنده : مامان دنیا
272 بازدید
اشتراک گذاری

قشنگم این روزا دیگه کمتر وقت میکنم وبلاگتو

به روز کنم چون دیگه رمقی برام نمیمونه خمیازهآخه تو همه ی

انژریه ذخیره ی مامانو تخلیه میکنی بازم خدارو شکر که خدا

دسته گل قشنگی چون تورو نصیبم کرده که با هر یه کار بامزهو

شیرینت انرژیه از دست رفتم مضاعف برمیگرده چند وقتبه خیییلی

بامزه لپ مامانو میکشیو می گی بپل دلم برات میسوزه که تپل ندیدی

که مامان به چشمت میاد عزیزم  وقتیم میگم دوسسست دارم سریع

میگی عاچیق(عاشقتم )نمیدونی که  منم چچچچه قدر عاششششقتمقلبماچ.

از بی نظمیات بگم که بی نظیرهو نمیدونم تا کی میخواد ادامه داشته باشه.

تقریبا منظورتو می رسونی ولی تا بلبل شدنت راه زیاده از همکاریت برای

دستشویی رفتن بگم که انصافا خوبه البته فقط شماره ١.رنگای سبزو زردو آبیو

قرمزم روی توپات یاد گرفتی گلم .

niniweblog.com

 سه  شب پیش تا صبح کلافه بودیو نخوابیدی هفتو نیم صبح متوجه شدم که تب

کردی سریع بهت قطره دادمو پاشویت کردم بعد از ظهرم با بابایی بردیمت دکتر

بعد از معاینه متوجه شدیم گوشه سمت راستت متورمهو باید شربت بخوری

تا زود خوب شه خدا رو شکر علایم دیگه ای نداری ولی خیییلی بهونه میگیری

امممیدوارم زود زود خوب شیو حالا حالاهم مریض نشی عششششقم .

اینم یه خواب ناز از فرشته کوچولوم

اینم همون نامنظمیای بی نظیرت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)