رونیکا جونمرونیکا جونم، تا این لحظه: 12 سال و 11 روز سن داره

رونیکا جونم هدیه ی زیبای خدا

خداحافظ شیرمادر

1392/11/1 16:54
نویسنده : مامان دنیا
356 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم  عمرم  زندگیم

همیشه قبل ار اینکه خدا یه فرشته کوچولوی نازی مثل تو بهم بده

قشنگترین لحظه زندگیه یه مادرو لحظه ی  به آغوش گرفتنو شیردادن 

به  فرزندش  میدونستم niniweblog.comچون حلقه ی عشقی در این                                         

لحظه بین مادرو فرزندش niniweblog.com ایجاد میشه که با هیچ چیز تو

دنیا از هم گسستنی نیست  بعد از به دنیا اومدنتم با  لطف خدا

تونستم با در آغوش گرفتنت این حس زیبا رو تجربه کنم

حالا بعد از بیست ماهونیم تبادل این عشق با یکی از با  ارزش ترین

موجود زندگیم  مجبورم به خاطر رسیدنش به تکامل بیشتر  

به دست خودم این حلقرو گسترده تر کنم تا حلقه ی

عشق بزرگتر ی  ایجاد بشهniniweblog.com .

دختر نازم از شیر گرفتنت دلیلی بر بی محبتی یا کم محبتییه مامان

نسبت به تو نیست بلکه مرحله ای از زندگیه که باید دیر یا زود اجرا

بشه بدون که عشق مادر نسبت به فرزند موهبتیه از جانب خدا که

تا آخر عمر جاودانس حالا از حالو هوای این روزات بگم :

یکشنبه ٢٩دی روز تولد حضرت  محمد(ص) بعد  از خوردن آخرین

 شیرت تو ساعت هشتو سی دقیقه شب با پیشنهاد مامانی البته

خودم تو فکرش بودم ولی همش امروزو فردا می کردم  یکی از راههای

گرفتن از شیرو اجرا کردم از اونجایی که تو خییییییلی به شیرم وابسته بودیو

در طی روز به فواصل کوتاهو بی دلیل  شیر میخوردی فکر نمیکردم زود نتیجه بده

ولی به خواسته خدا انگار معجزه شدو وقتی میگفتم شیر میخوای میگفتی نه نه

آخ که قربونه دختر صبورم برم که اصصصصلا فکر نمیکردم اینجوری با این قضیه

کنار بیاد اون  شب خییییلی کلافه بودی آخه فقط با خوردن شیر خوابت می برد

من با دیدن این کلافگیت اشکم بی اختیار سرازیر شد نمیدونم حس خوبی از این کارم

داشتم یا نه ولی اینو میدونم که فقظ منتظر یه اشاره بودم تا دوباره بهت شیر بدم

تا امروزم برای شیر دادن مجدد دو دل بودم اما دیگه امروز به این فکر کردم که هر چی

دیرتر این اتفاق بیفته تو بیشتر اذیت میشی پس به نفع هر دوتا مونه که با این قضیه

کنار بییایم آخه وقتی منم مثل تو کوچیک بودم به خاطر دلسوزیه مهین مامان دوباره

شیر خوردمو بعدش برای گرفتن مجدد خییلی اذیت شدم اولشم وقتی به مهین مامان

گفتم گفتن گناه دارهو بهش بده ولی وقتی  یاد خودم افتادن بهم روحییه دادنو برای

 ادامه دادن این راه تشویقم کردن خلاصه که امروز حس بهتری دارمو تو هم خدارو شکر

خوبی عشششششششقمقلبقلبماچماچ.

 

 


 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)