رونیکا جونمرونیکا جونم، تا این لحظه: 12 سال و 11 روز سن داره

رونیکا جونم هدیه ی زیبای خدا

ممنون از همکاریت دختر نازم

1392/10/21 18:51
نویسنده : مامان دنیا
474 بازدید
اشتراک گذاری

نازنینم بعد از چند روز بی خیالی نسبت  به بردن  دستشوییت

چهارشنبه صبح ١٨ دی چون تا صبح دستشویی نکرده بودی

(البته معملا اینجوریه ) تصمیم گرفتم شانسمو یه بار دیگه امتحان کنم  

اینبار خوش شانس بودمو niniweblog.comدختر نازم با هام همکاری کرد منم خیییلی خوشحال

شدم چون فهمیدم niniweblog.comدختر کوچولوم دیگه برای خودش خانومی شده اون روز همکاریه

خوبی با مامان داشتیو تا ٦یعد از ظهر اصلا پوشکتو خیس نکردی ولی بعد از اون چون

مهین مامان اینا اومدن خونمون منم دیگه آزاد گذاشتمت تا امروز صبح که دوباره کارمو شروع

کردم امروزم دختر خوبی بودی امیدوارم این پروژه خییلی خییییلی سنگین زودتر به ثمر برسه.

niniweblog.com

از کارای بامزت بگم رفته بودی کیف دوربینو انداخته بودی دور دستتو به من میگفتی

بای بای دد جالبه اون روزم روسریه مهین مامانو سرت کرده بودیو رفتی جلوی در

با همه هم بای بای کردی .

niniweblog.com

از مال جمع کردنت بگم  پدرجون اومدن دوربینو ازت بگیرن خیلی با مزه گفتی نه مامان

امروزم کش سر مهین مامانو که جا مونده بودو برداشتی گفتی میین مامانه.

وقتیم اومدی دست به گوشیه بابا بزنی گفتم نه  با اون شیرین زبونیت گفتی  

 بابااه یعنی مال باباتهو اشکال نداره  .

 هر لحظه منو بابایی بیشترو بیشتر از قبل دوسسست داریم دردونهماچ.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)